خانه سرآغاز خصوصی با منحرف بیان! سکینه منحرف کیه؟🤡 Follow Me
آرمی‌لندتون برگشت 🗿
آرمی‌لندتون برگشت 🗿
اینجا منحرف بیان مینویسد 😐🍷
۲ عدد کامنت برای این مطلب ثبت شده است
  • 𝕮𝖍𝖆𝖗𝖑𝖔𝖙𝖙𝖊 ♬♪
    فیل شدن که عادیه مثل همیشه...

    نات یت
  • Park  HaeRay
    تف 
    کیر توی این شانس 😭
  • 𝕮𝖍𝖆𝖗𝖑𝖔𝖙𝖙𝖊 ♬♪
    من فکر کردم خودت بخوای براشون وب بزنی الان خوش حال میشی🤣🤣
    مدت زیادی که بیان شبیه بیابان ها شده و فیلترینگ شدیده...بچه ها انگیزه ندارن...
  • Park  HaeRay
    شرایطشو ندارم چون امسال کنکور دارم 
    خودم وب میزنم بعد ولش میکنم خب این چه فایده 

    حق میدم بیان دیگه مثل سابق نیست 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">