خانه سرآغاز خصوصی با منحرف بیان! سکینه منحرف کیه؟🤡 Follow Me
آرمی‌لندتون برگشت 🗿
آرمی‌لندتون برگشت 🗿
اینجا منحرف بیان مینویسد 😐🍷
Park  HaeRay
Park HaeRay
  • پست شده در - چهارشنبه, ۲۰ بهمن ۱۴۰۰، ۰۳:۵۰ ب.ظ
  • ۱۶۸ : views
  • ۱ : Likes
  • ۳۰ : Comments

آیم بک 🗿

سلام به همگی 

فکر کنم منو یادتونه یا بعضیا منو نمیشناسن انیوی 🤡 

ببینین کی بدون خداحافظی رفته و برگشته میدونم که قرار بود بمونم اما وضعیتم جور نبود که بمونم فقط خواستم از اینجا دور بشم 🗿 

حالا همگی سلام کنین ببینم 🗿 

بوس 🗿❤ 

۳۰ عدد کامنت برای این مطلب ثبت شده است
  • ani ~...

    خیارتبورتبوبت هریییییییییییییی

  • Park  HaeRay
    اره هه ریم بعد مدتها هعی 🚶🏻‍♀
  • 🐾🐈 Baran

    سلام ننه کران سولو داره 9 روز دیگم میاد خدافظ

  • Park  HaeRay
    سلام دختر گلم 
    جدی؟ نمیدونستم 
    بی مقدمی بیا بغلم 🗿
  • ani ~...

    فقط چون بزرگتری ادب رعایت میکنم فوشت نمیدم=-=

    برو باهات قهرممممم

    محصصصصص

    میصتتتتتت

  • Park  HaeRay
    یو نو کم مونده بود فراموشتون کنم ولی دلم نیومد؟ 🗿 
    نه بابا فحش بده راحت باش اینجا همه راحتن 🤝🏻


    من بیشتر دلم برای اینجا و خیلیاتون تنگ شده 
  • Shoco -🍫

    مایل به تمایل به کشتنت*

  • Park  HaeRay
    صد در صد 🤡🤝🏻
  • Shoco -🍫

    عوضیه خرررررررررررررررررررر

    کودوم قبرستونی بودییییییییییییی

  • Park  HaeRay
    خر رو خوب اومدی وای اینکه کدوم قبرستونی بودم خیلی حرف دارم واست تعریف کنم اما گشادیسم دارم 🚶🏻‍♀

    اوضاع چه خبر؟ 
  • 매력적인 뱀파이어

    سیلاممممم*-*

  • Park  HaeRay
    سلام *-* 
    کی میباشی فرزندم؟ 
  • 🐾🐈 Baran

    خیلیم لنتی بود دارم نمیتونمش.

    تو بیااا

  • Park  HaeRay
    اوکیه 


    اومدم بغلت با کمی فشار *-* 
  • ani ~...

    تیارجرحر محص تو منو یادته=-=؟؟

  • Park  HaeRay
    اره یادمه نو انی هستی دیگه؟ 
  • Unique  •-•

    هه ری:") سولو ویین ریلیز شد نمی دونم چرا یاد تو افتادم:)

  • Park  HaeRay
    چی؟ وای سولو کویین کی ریلیز شد؟ یعنی من کلون بودم؟ 🤡
  • ani ~...

    اینحا کلی آنی هست ولی..

  • Park  HaeRay
    ولی من اینجا فقط یه انی رو میشناسم 
    اما تنها چیزی که از تو فراموش کردم شخصیت و علایقته :( 
  • ani ~...

    عه واقعاTT

    خب بنده وب MCND ت پلاس بودم یادتهTT؟؟

  • Park  HaeRay
    اوهوم اره یادمه خب بعد؟ 
  • Unique  •-•

    بیب خیلی وقته که😹👀👀👀

    یعنی زیادم خیلی وقت نیست ولی سولوی دومش توی کمپانی جدیدشه*-*

     

  • Park  HaeRay
    وقتی گفتی خیلی وقته فکر کردم اولیشه 
    هعی مثل همیشه کلونم 🤡 
    میدونی چرا؟ چون از کیپاپر بودنم کشیدم بیرون 
  • 매력적인 뱀파이어

    مرانمیشناسی×-×

    بنده آیسوعم16سالمه•-•*

    یو؟*-*

  • Park  HaeRay
    نه نمیشناسم ولی خوشبختم کیوتی🥺 
    منم هه‌ری 17 سالمه 
  • ani ~...

    تیاحرارحرار قلبممممTT

    اوتی بودم..۱۲ سالمم شدهTTاون نوقع ۱۱ سالم بود:")بعد دیگه چی بگمTT؟

  • Park  HaeRay
    وااایییی الان یادمه بعد یه وبی داشتی که الان نمیدونم کجا گمش کرده بودم که تا به الان پیداش نکردم :(
  • 매력적인 뱀파이어

    همچنینننننن هیق*-*

    آممم میتونم اونی صدات کنم؟@-@

  • Park  HaeRay
    بله البته کیوتی 🥺💜
  • 매력적인 뱀파이어

    اونیه مهلبونممممممم=-=❤

  • Park  HaeRay
    نائنگی میقولی؟ 🥺🍊
  • ani ~...

    همینیه که کنار اسممه~

  • Park  HaeRay
    وبتو بستی که 
    اما انگاری وبت تغییر کرده امیدوارم همونی باشه 
  • 매력적인 뱀파이어

    نائنگی دوست ندالم آخه•-•*🍊

  • Park  HaeRay
    سیب میقولی؟ 🍏
  • ani ~...

    بازش کردم~

    خیلی تغییرا به وجود اومدعXDادرسش..قالبش و ...

    وای حوصله ندارم برم تو اون اکانتم قالب اصلیمو بزارم روش~

  • Park  HaeRay
    پس ادرستو تغییر کرده بودیااا 
    باشه فهمیدم 
  • 매력적인 뱀파이어

    نح اونم نه=-=آبنبات ولی میقولم@-@

    توچی گیلاس میقولی اونی؟🍒

  • Park  HaeRay
    ای جان بیفرما 🥺🍭
    من همه چیو میقولم 🥺💜
  • ani ~...

    بلییی*-*

    افرین~

  • Park  HaeRay
    🗿🥺
  • 매력적인 뱀파이어

    میسی میسی>.<

    هوراااا خب بویااونی*-*🍒

  • Park  HaeRay
    ملسی *-* 
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    هه رییییییی:")))

  • Park  HaeRay
    آیسا این تویی؟ :)))))
  • Dark Queen

    به به نکبت بزرگ

  • Park  HaeRay
    به به اومای سکشی من 
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    بستگی داره کدوم آیسا رو بگی._.

    یذره اطلاعات از اون آیسایی که میشناسی بده ببینم منم یا نه._.

  • Park  HaeRay
    آیسا کاملا اکسواله 
    قبلا چند تا وبی داشت که یکیش ای بی سیکس بود،رایت؟ 
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    بلی بلی:") اسمم یه بار عوض کردم حیح

    چخبر خوبی:>

  • Park  HaeRay
    ممنونم تو چطوری؟ 
  • Dark Queen
    فک کنم همین آیسا ک میگی باشه نکبت
    چطوری فرزندم؟
  • Park  HaeRay
    اره خود خودشه 
    ممنونم تو چطوری؟ 
  • Dark Queen
    منم بد نیستم
  • Park  HaeRay
    خوب نیستی ولی بد نیستی 
    منم همین الان اینطوریم
    چه خبر؟ 
  • 𝖓𝖎𝖑𝖎 🖤~
    سلام :>
  • Park  HaeRay
    سلام 
  • Shoco -🍫
    بچ گشادیسم و دردددددددددد
    تعریف کن ببینمممم

    سلامتی :")
    البته نه :"
    الان سالم نیستم😂😂
  • Park  HaeRay
    منم یه مدت گشادیسم داشتم بجاش درس میخوندم و به زندگیم میرسیدم+استریم توی اسپاتیفای و یوتیوب+موقع کنسرتا عر و جیغ میزدم+دیدن آپدیتا و گذاشتن کامنتای خوب+توییتر و اینستا 🗿 


    عه وا چرا؟ عزیزم به زندگیت بری 🗿🤝🏻
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">