خانه سرآغاز خصوصی با منحرف بیان! سکینه منحرف کیه؟🤡 Follow Me
آرمی‌لندتون برگشت 🗿
آرمی‌لندتون برگشت 🗿
اینجا منحرف بیان مینویسد 😐🍷
Park  HaeRay
Park HaeRay
  • پست شده در - سه شنبه, ۱۳ دی ۱۴۰۱، ۱۱:۰۲ ب.ظ
  • ۱۶۵ : views
  • ۳ : Likes
  • ۱۶ : Comments

بعد یک سال

سلام به همگی 

میدونم از اونموقع که رفتم حتی خداحافظی نکردم و شاید خیلیا منو نمیشناسن ولی همین امروز به یاد خاطراتم با شما افتادم :) 

۱۶ عدد کامنت برای این مطلب ثبت شده است
  • 𝑳𝒊𝒍 ‌‌
    ننه😐😭😭😭
  • Park  HaeRay
    لیلی؟! 
    خیلی متاسفم که رفتم 
    منو ببخش :(
  • Huka _VJ.YG
    واییی تورو یادم رفته دوباره آشنا شیم؟
  • Park  HaeRay
    منم تو رو یادم رفت 
    من هه ری 18 سال :) 
    تو؟ 
  • 𝑳𝒊𝒍 ‌‌
    مبصت مبصت مبصت مبصت میصت یمصت ینتص میصتتصنصمسنیتتستستستس😭😭😭😭
  • Park  HaeRay
    منم دلم برای همتون تنگ شده ولی شاید ایندفعه میرم و شاید دیگه برنگردم 😭
  • 𝑳𝒊𝒍 ‌‌
    ننه دستت بابت این خبر خوب ممنون😐💔
  • Park  HaeRay
    ناراحت نشو فعلا موقتی میمونم بعدش میرم ولی اینبار میگم میخوام برم 
    تلگرام داری؟ 
  • Huka _VJ.YG
    هوکا ۱۸
    خوش وقتم
    یادم اومد تورو
  • Park  HaeRay
    هوکا؟ 
    اسم قبلیت چی بود؟ یه طور آشنا به نظر میای
  • 𝐓𝐈𝐋𝐃𝐀 :|
    آشنایی چقد ولی نمیدونم کی ای
  • Park  HaeRay
    عههه تیلدا تویی؟ من هه ریم پدسگ 🥹
  • Ani Shii
    هریییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
  • Park  HaeRay
    آنی بودی نه؟ چطوری رفیق؟ 
  • 𝕮𝖍𝖆𝖗𝖑𝖔𝖙𝖙𝖊 ♬♪
    یه چیزایی یادم میاد ولی نه یادم نمیاد...
    بزار حدس بزنم برا کنکور رفته بودی؟ بعد الان دوباره می خوای بری چون بازم کنکور بدی؟
  • Park  HaeRay
    نههههه من نیستم اشتباه گرفتی 
    ولی امسال کنکور دارم هر چند من میرینم 
    کیستی ای آشنا؟ 
  • 𝕮𝖍𝖆𝖗𝖑𝖔𝖙𝖙𝖊 ♬♪
    زیاد برخورد نداشتیم آمممم اسم قبلیم Charlotte the canny بود
    این وب قبلیمه...
  • Park  HaeRay
    آها فکر نکنم با تو آشنا بودم پس 
    خب مدت خیلی زیادی نبودم پس فکر نکنم کسی منو بشناسه 
    خوشبختم مستر شارلوت  
  • Ani Shii
    خودممممم
    خوبم تو چطورییی؟
  • Park  HaeRay
    خوب؟ بد؟ نمیدونم واقعا خودمم نمیدونم 
    تو چطوری؟ 
  • 𝕮𝖍𝖆𝖗𝖑𝖔𝖙𝖙𝖊 ♬♪
    فکر کردم قبلا وبت رو چک کردم چون فالو داشتم
    مستر نیستم ولی اوکیه، و همچنین
  • Park  HaeRay
    جدی؟ خب عیب نداره 
    میدونم ولی بهت میاد 
  • 𝐓𝐈𝐋𝐃𝐀 :|
    اسمت بازم اشناسسس ولی یادم نمیادد
    من ماهی نیسم ولی یادم نمیاد
    دوست خوب بودیم باهم؟
  • Park  HaeRay
    زیاد صمیمی نبودیم ولی یه زمانی با هم حرف میزدیم 
    حق میدم یادت نیاد آخه خیلی میگذره 
  • 𝐓𝐈𝐋𝐃𝐀 :|
    ت منو چجوری یادته پس
  • Park  HaeRay
    به زور 
  • 𝐓𝐈𝐋𝐃𝐀 :|
    نامردیه من ب زورم یادم نیس
  • Park  HaeRay
    عیب نداره اگه یادت رفت بهت حق میدم 
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    وای شت تو هه ری ای؟ 
  • Park  HaeRay
    آره منم 
    بعد یک سال 
    از خیلیاتون خبر ندارم 
    چه خبرا توی این اوضاع؟ 
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    وای برگام اصن نشاختم
    هی یادته منو؟ پس چرا من انقدر آلزایمریمxDTT
    خبرا تکراریه والا
  • Park  HaeRay
    اشکال نداره الان یادت اومد اللته حق میدم یادت نیاد منم زیاد یادم نمیاد ولی اسمتو دیدم شناختمت 
    امیدوارم وضعمون درست بشه :) 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">