خانه سرآغاز خصوصی با منحرف بیان! سکینه منحرف کیه؟🤡 Follow Me
آرمی‌لندتون برگشت 🗿
آرمی‌لندتون برگشت 🗿
اینجا منحرف بیان مینویسد 😐🍷
Park  HaeRay
Park HaeRay
  • پست شده در - يكشنبه, ۲۴ بهمن ۱۴۰۰، ۰۲:۴۲ ب.ظ
  • ۱۵۵ : views
  • ۳ : Likes
  • ۷ : Comments
  • : Categories

نکنین اینکارا رو

وضعیت دانش آموزای مدرسه پسرا بعداز امتحان 🗿 

۷ عدد کامنت برای این مطلب ثبت شده است
  • ~. 𝐃𝐈𝐀𝐍 .~
    سینگلی زده ب سرشونXD
  • Park  HaeRay
    من اینجا شاهد بارش حق میباشم 
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    عجب😐
  • Park  HaeRay
    اینده‌سازان مملکتمون 🗿
  • 𝖓𝖎𝖑𝖎 🖤~
    ب پا هم پیر شید
  • Park  HaeRay
    من نیستم 😂🗿
  • Rʏᴜᴊɪɴ ♡ ᴍɪɴᴇ Yᴜɴ ᴊɪ ..
    *آروم و بی صدا در حال ترک کردن اینجا*
  • Park  HaeRay
    ای بابا ناناحت شدم 😔
  • Rʏᴜᴊɪɴ ♡ ᴍɪɴᴇ Yᴜɴ ᴊɪ ..
    خواهرم ی عکس با ترکیب اسید و سم و سرطان نشونم دادی انتظار داری بتمرگم همینجا؟؟
  • Park  HaeRay
    دارم مسخره بازی در میارم 🗿😶
  • Rʏᴜᴊɪɴ ♡ ᴍɪɴᴇ Yᴜɴ ᴊɪ ..
    این عکس حتی ب شوخی هم زشته 😂😂
  • Park  HaeRay
    دانش اموزامون کاملا رد دادن،در آینده چه میشن 🗿
  • غر قه
    اینا شیر سنگی خواجو رو هم انگشت می‌کنن:).
  • Park  HaeRay
    😂😂😂 
    فکر کنم توی این سن دلشون ازدواج خواست بس که دارن از سینگل میمیرن 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">